Nasz zespół dedykowanych lektorów, animatorów i pedagogów, tworzą osoby z doświadczeniem, wiedzą i odpowiednim wykształceniem, które cały czas szlifują swój warsztat pracy poprzez uczestnictwo w kursach, warsztatach oraz innych formach dokształcających.

Dodatkowym atutem pracowni językowo- edukacyjnej Duo Lingua, jest to. że została założona przez Panią filolog, która wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe zdobyła zarówno w Polsce jak i w Wielkiej Brytanii, dzięki temu doskonale zna i rozumie wagę kształcenia językowego.

Zachęcamy do zapoznania się z naszym zespołem:

 

ANNA MARIA PASEK- język angielski i niemiecki.

Anna Maria Pasek język angielski i niemiecki

Absolwentka Uniwersytetu im.Adama Mickiewicza w Poznaniu, filologia, lingwistyka stosowana język angielski i niemiecki oraz the University of Sheffield, Anglia, Department of Human Communication Science, Language and Communication Impairment in  Children. Posiada ponad 15- letnie doświadczenie w nauczaniu dzieci, młodzieży oraz dorosłych. Swój warsztat pracy doskonaliła na terenie Wielkiej Brytanii, gdzie pracowała jako nauczyciel w angielskich szkołach publicznych oraz w ośrodku kształcenia dzieci głuchych i niedosłyszących oraz w Polsce, poprzez pracę w szkołach państwowych, dwujęzycznych i językowych. Posiada udokumentowaną znajomość brytyjskiego języka migowego, pedagogiki Marii Montessori i glottodydaktyki. W nauczaniu wykorzystuje wiele elementów praktykowanych w angielskich szkołach podczas kształcenia językowego na etapie przedszkolnym i wczesnoszkolnym ( m.in. fonetyka i czytanie globalne). Jest autorką i współtwórcą materiałów wspomagających proces nauki języka angielskiego. Przygotowuje do egzaminów i certyfikatów z języka angielskiego Cambridge Language Assessment. Bierze udział w licznych konferencjach i sympozjach poświęconych kształceniu językowemu oraz naukowo zajmuje się dwujęzycznością u dzieci w wieku szkolnym. W wolnych chwilach podróżuje, uprawia sporty wodne i tłumaczy teksty.

 

ZUZANNA BARANOWICZ- język angielski i hiszpański.

Absolwentka Kulturoznawstwa – cywilizacji śródziemnomorskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Języki obce, literatura i podróże to Jej pasje i obszary, w których stale się rozwija. Swoją dalszą edukację wiąże z pogłębianiem znajomości języka hiszpańskiego, a zawodową – z nauczaniem. Zdobytą wiedzę lubi od razu wcielać w życie, dlatego przekazywanie jej innym i inspirowanie do dalszego rozwoju sprawia Zuzannie ogromną radość.

 

MAGDALENA ŚLIWIŃSKA- język włoski

Italianistka, lektorka języka włoskiego, publicystka. Obecnie naucza języka włoskiego na Uniwersytecie Warszawskim oraz w szkołach językowych. Przez ponad trzy lata publikowała swoje teksty na łamach magazynu o Włoszech „La Rivista”. Nauczaniem dzieci zajmuje się od ponad pięciu lat i praca ta niezwykle ją inspiruje, uaktywnia w niej olbrzymie pokłady wyobraźni, dziecięcego zachwytu oraz radości tworzenia. Prywatnie uwielbia las, obserwować ptaki, przemierzać Warszawę pieszo, ćwiczyć jogę oraz sprawdzać kolokwia i kartkówki.

 

JUSTYNA GÓRAWSKA- WRONA- sensoplastyka® i animacje.

Absolwentka pedagogiki osób niedostosowanych społecznie na PWSZ w Głogowie oraz pedagogiki ogólnej i przedszkolnej na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w różnym wieku. Pracowaław Domu Dziecka i Świetlicy Socjoterapeutycznej. Obecnie od kilku lat pracuje przede wszystkim jako nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Od 10 lat pracuje także jako animator zabaw dziecięcych i konferansjer na dużych imprezach masowych nie tylko dla dzieci. Swoje wykształcenie podpiera wieloma dodatkowymi umiejętnościami jak np. gra na pianinie, język migowy, wiązanie kształtów z balonów, malowanie buziek W swojej pracy prowadze też szkolenia dla animatorów zabaw dziecięcych. Oprócz studiów Jej mocną stroną jest ciągłe dokształcanie się. Ukończyła liczne kursy pozwalające na bardziej efektowną pracę z dziećmi m.in. „Jak bawić się muzyką? Aktywizowanie dzieci przez zabawę, śpiew, grę na instrumentach”, Matematyka Dziecięca wg. Koncepcji prof. dr hab. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej, „Kocham czytać- wczesna nauka czytania”- metoda Jagody Cieszyńskiej, Glottodydaktyka wg. B. Rocławskiego, Sensoplastyka, , „Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne” i wiele innych.